Akcie společnosti vyrábějící alkohol vyletěly za uplynulých pět let o 750 % nahoru a je zde šance, že v tomto růstu budou nadále pokračovat

20.09.2016 10:45 | Ne Ro | Diskuze
Foto: Public Domain

Analytici z Morgan Stanley se nechali slyšet, že společnost Constellation Brands, Inc. patří mezi nejvíce nedoceněné společnosti v rámci tohoto odvětví.

Constellation Brands je mateřskou společností značek jako Corona Extra, Modelo Especial či Svedka Vodka. Její akcie za posledních pět let zaznamenaly obří nárůst o 750 %. Podle analytiků z Wall Street růst společnosti však teprve začal. Největší příležitost pro Constellation Brands přitom představují byznysy produkující víno a pivo. Společnost před nedávnem koupila dvě značky vín - The Prisoner a Meiomi - za celkem 600 miliónů USD. Mimoto, provedla zeštíhlení výdajů v rámci svého pivovarského byznysu, následkem čehož se navýšila zisková marže.

Pivo značky Corona představuje páté nejprodávanější pivo v Americe. Je to s podivem, uvážíme-li skutečnost, že v hodnocení chuti piv různých značek vychází Corona s hodnocením "strašné". Vzdor tomu se toto pivo stalo tak populárním, že loni dokonce patřilo následkem velké poptávky po něm k nedostatkovému zboží.  Zástupci Constellation Brands se pro The Wall Street Journal vyjádřili, že společnost utratila 1,5 miliardy USD na rozšíření svého hlavního pivovaru na mexické hranici. Constellation Brands se také snaží otevřít nový závod v Kalifornii, od čehož si slibuje zdvojnásobení produkce v roce 2018.

Popularita piva značky Corona je o to víc zarážející, protože toto pivo bývá kritizováno pro jeho odpornou chuť. Celých 3200 hodnocení tohoto piva na RateBeer.com staví pivo Corona na škále do 10 na mizerných 1,69. Také Beer Advocate dává Coroně bídné ohodnocení 55 ze 100 a chuť tohoto piva popisuje následovně: "vyčpělé sírné aroma, nasmrádlé a s chutí povařené zeleniny. Úspěch Corony o to víc překvapuje právě v době, kdy tradiční značky piva jako Budweiser čelí klesajícím prodejům. Jak to tedy Corona dokázala stát se takto populární? Chutí to bude sotva. Poděkovat za tento úspěch může zdařilému marketingu. Společnost Constellation Beverages totiž během posledních let vedla velmi agresivní marketingovou kampaň, v rámci níž se zvláště zaměřila na lidi kupující plážové pivo během zimních měsíců s řadou reklam okolo fotbalových koučů či dne díkůvzdání.

 

Zdroj:money.cnn, redakce

Podobná témata
pivo, akcie, pivovary, constellation brands inc, obchodovaní s akciema

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Související články
Ilustrační foto

Ozvěny trhu: Akciovým trhům svítí zelená

Pohled analytiků Komerční banky na vývoj akciových trhů v příštím roce.

Trumpovi poradci uklidňují AT&T a Time Warner ohledně plánované akvizice

Zvolený prezident Donald Trump byl ještě před volbami ostře proti chystané akvizici Time Warner (NYSE:TWX) ze strany telekomunikačního giganta AT&T (NYSE:T), to však po jeho nástupu do funkce nemusí být rozhodující, informuje deník Financial Times.



Čti více

Očekávejte další uzavíraní krátkých pozic na libře, doporučují forex analytici BNPP

Jakou strategii nyní zvolit pro obchodování na měnovém páru GBP/USD radí forex analytici BNPP.

Budoucí vývoj eura závisí dle analytiků z Agricole na politických událostech i ECB

Podle analytiků z Credit Agricole je třeba v tuto chvíli  zaměřit svou pozornost především na italské ústavní referendum a na měnovou politiku ECB.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.