Americké prodeje v Cyber Monday prudce vzrostly, stránky e-shopů padaly

01.12.2015 19:14 | V Z | Diskuze

Online prodeje na americkém trhu o „kyberpondělí“ (Cyber Monday) vzrostly meziročně o 14% a nakročily k novému rekordů. Některé maloobchodní společnosti, jako např. Target, dokonce kvůli velkému zákaznickému náporu zaznamenaly dočasné výpadky svých webových stránek.  Uvedla to agentura Reuters.

Foto: Anja Osenberg

 

Výpadky a problémy při zpracování objednávek a platbách v průběhu pětidenní nákupní akce začínající ve čtvrtek o Dni díkůvzdání zaznamenaly rovněž PayPal, řetězec obchodních domů Neiman Marcus, supermarkety Wal-Mart Stores, značka Victoria Secret či obchody s obuví Foot Locker.

Prodeje v „kyberpondělí“, které se vyznačuje nejvyššími prodeji za jednotlivý den za celý rok, mezi půlnocí a 10 hod. dopoledne vzrostly meziročně o 14 % na 490 milionů dolarů. Vyplývá to z indexu Adobe Digital Index od společnosti Adobe Systems, která dodává marketingová a mediální řešení pro obchodníky.

Společnost Adobe sledovala 80 % všech transakcí uskutečněných top 100 americkými detailovými společnostmi. Podle Adobe dosavadní údaje naznačují, že celodenní prodeje v Cyber Monday překročily rekordní úroveň 3 miliard dolarů.

Tato data podtrhují pokračující přesun nákupních preferencí směrem k online nakupování.

Většina velkých amerických maloobchodních společností, jako jsou např. Wal-Mart, Target a Best Buy, začala nabízet velké slevy ve svých e-shopech, tradičně vyhrazené až pro Cyber Monday, již s několikatýdenním předstihem, ve snaze konkurovat Amazonu i ostatním prodejcům.

Akce rozprostřené po období několika týdnů tak ublížily prodejům večer o Dni díkůvzdání a o Černém pátku.

Společnost Adobe uvedla, že 15 ze 100 hledaných výrobků bylo v „kyberpondělí“ ráno již vyprodáno, tj. 2,5x více než obvykle.

Spotřebitelé mezi Dnem díkůvzdání a nedělí utratili online celkově 8,03 miliardy dolarů, tj. o 17 % více než v roce 2014, uvedl Adobe. Průměrná hodnota jednoho nákupu dosáhla 135,25 dolarů, tj. o 4 % více než před rokem.

Celkově 53 % všech návštěv ve sledovaných e-shopech se týkalo mobilních zařízení, tj. telefonů a tabletů. Tato kategorie tvořila 32 % celkových online prodejů.

IBM odhaduje, že online prodeje v Cyber Monday v porovnání s rokem 2014 narostly o 18 %.

Zdroj:Reuters
Líbil se vám tento článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

BAML zvyšuje rating pro akcie Best Buy

Analytici Bank of America Merrill Lynch (BAML) zvýšili investiční doporučení pro akcie Best Buy (BBY +2,3%) na stupeň „Buy“ s cílovou cenou 58 dolarů.

Ilustrační obrázek

Akcie pod 10 USD s masivním růstem v letošním roce

Výběr byl omezen na akcie pod 10 USD s dosavadním růstem v letošním roce ve výši alespoň 101 %. V níže uvedeném výběru jsou uvedeny především akcie společností se sídlem ve Spojených státech.

Wal-Mart zahájil další kolo propouštění

Americký diskontní řetězec Wal-Mart (NYSE:WMT) propustí stovky zaměstnanců ze svých mezinárodních a technologických divizí, píše deník WSJ.

Ilustrační obrázek

Dosáhly americké akcie konečně svého vrcholu?

Je to už tak trochu stihomam. Pořád se spekuluje o tom, zdali už americké akcie dosáhly svého vrcholu, odkud bude následovat jejich pokles, anebo ještě ne. Proč se tomuto pořád dokola věnovat? Inu, člověk nechce být tím posledním, kdo se o tom dozví v případě, kdyby onoho vrcholu americké akcie již skutečně dosáhly.

Ilustrační foto

Nejzajímavější akcie pro dnešní den: Amazon, Twitter, Fiat, Wal-Mart a další...

Které akcie dnes budou na trzích v USA přitahovat investice a od kterých se raději držet dál?

Telsey zvýšil rating pro akcie Wal-Mart

Akcie Wal-Mart jsou v centru pozornosti poté, co Telsey Advisory Group zvýšila rating pro akcie tohoto maloobchodníka na stupeň Outperform z Market Perform.



Čti více
Ilustrační foto

Hospodářské výsledky CME: Lepší zisk i tržby než očekávali analytici

Společnost Central European Media Enterprises - CME (CETV) dnes zveřejnila hospodářské výsledky za první čtvrtletí 2017. 

Ilustrační foto

Jihokorejský Hyundai doplácí na politické napětí s Čínou, zisk klesl o 21 procent

Čistý zisk největší jihokorejské automobilky Hyundai Motor v prvním čtvrtletí klesl o 21 procent na 1,33 bilionu wonů (29 miliard Kč). Firma dnes sdělila, že její výkonnost srazil propad prodeje na čínském trhu, který odráží politické napětí mezi oběma zeměmi.

Ředitelka bankovní pobočky: Pobočky dodávají bankám v době internetu kredit

Chvilku na kus řeči si našla Iva Jurgová, ředitelka bankovní pobočky ČSOB v Hodoníně.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.