Británie si došlápla na ruskou tiskovou a televizní společnost, šéfredaktorka hovoří o omezování svobody slova

17.10.2016 13:57 | fa ra | Diskuze

Ruské státní televizní společnosti Rossija segodňa, známé i pod zkratkou RT podle dřívějšího názvu Russia Today, byly v Británii zavřeny všechny bankovní účty, a to bez možnosti odvolání proti tomuto rozhodnutí.

Chcete si přečíst celý článek? Pak se stačí pouze registrovat ZDARMA!

Registrujte se | Přihlašte se

Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články
Ilustrační foto

Vladimir Putin: Rusko je demokratická země

Nejzajímavější akcie na dnešní den: Apple, Tesla, Facebook a další

Moskvu dnes zasáhla vichřice

Ukrajinští vyšetřovatelé zasahují v místních kancelářích Yandexu

Ilustrační foto

Nejpopulárnějším hudebním umělcem byl loni v Británii již zesnulý David Bowie

Rusku se nelíbí protiruská propaganda amerických médií



Čti více
Ilustrační foto

Ozvěny trhu: Červen rublu nepřeje

Ilustrační foto

Uplynulý týden na finančních trzích: Rozhovory o brexitu, ČEZ, Kofola

Ilustrační foto

Americké akcie zakončily týden smíšeně, pouze index Dow Jones nepatrně klesl

Nintendo díky úspěchu herní konzole Switch překonává v tržní kapitalizaci Sony

Technické úrovně na páru AUD/NZD podle forex analytiků NAB

Uber vyzývá své zaměstnance, aby neopouštěli společnost

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.