Facebook dá svým uživatelům větší kontrolu nad zobrazovanou reklamou

09.08.2016 17:47 | wa pe | Diskuze

Největší sociální síť dneška Facebook (FB) spoléhá z velké části na příjmy z reklamy, vzrůstající počet uživatelů, který reklamu pomocí speciálního softwaru blokuje, je tak pro ni pochopitelně znepokojující.

 

Facebook se rozhodl zakročit proti rušivé reklamě, která by mohla odrazovat uživatele a zavede možnost nastavení si reklamních preferencí, uživatelé tak dostanou možnost rozhodnout, jaký druh reklamy chtějí vidět a bez které se rádi obejdou.

Jeden z viceprezidentů společnosti, Andrew Bosworth prohlásil: „Facebook je podporován skrze reklamu, která je nedílnou součástí zážitku z používání sociální sítě, ne něčím navíc.“ Společnost se posledními kroky snaží smazat hranici mezi uživateli vytvářeným obsahem a placenou reklamou na sociální síti, tak aby bylo obojí vnímáno jako její přirozená součást.

Zdroj:SA

Podobná témata
facebook, reklama, akcie

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Čti více

Ruský stát prodal čtvrtinový podíl ve své největší ropné společnosti Kataru a Glencore

Zhruba pětinový podíl v ruské státní ropné společnosti Rosněfť koupily společně švýcarský obchodník s komoditami Glencore a katarský státní investiční fond. Moskva za 19,5 procenta akcií Rosněfti získá 10,5 miliardy dolarů (264 miliard Kč), sdělil dnes Kreml.

Dolar zaznamenává solidní zisky, zatímco libra padá

Po italském referendu, se forexový trh zaměří na měnově politická oznámení tohoto týdne. Dnes se pozornost přesouvá na měnově politické rozhodnutí Bank of Canada a jeho dopad na kanadský dolar.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.