Facebook prohlubuje spolupráci se společnostmi zabývajícími se analýzou úspěšnosti reklamy

21.09.2016 19:33 | wa pe | Diskuze
Foto: Gerd Altmann

Facebook (FB +0,1 %) v tomto týdnu ohlásil nové nástroje, které mohou zadavatelé reklamy na jeho sociální síti a Instagramu využít pro zhodnocení úspěšnosti svých marketingových kampaní. Dnes na své snahy Facebook navazuje ohlášením spolupráce se společnostmi Nielsen Catalina Solutions, Oracle Data Cloud, Visual IQ a Neustar MarketShare, jež by měly dále pomoci rozšířit přesnost a šíři dostupných nástrojů pro evaluaci reklamy.

Zdroj:SA

Podobná témata
facebook, oracle corp

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.