Hlášení pojistných událostí obsahují občas skryté perly

31.12.2015 15:25 | Redakce Web4Trader | Diskuze

Pracovníci zákaznických linek pojišťoven za rok vyřídí tisíce dotazů a pojistných událostí, jen některé z nich jim vyvolají úsměv na tváři. Obsahují totiž skryté perly. Mnoho zábavných příhod má počátek v drobné nedovtipnosti některých klientů. Ti pak mohou být rádi, že jejich pojistná událost neskončila hůře a z celého příběhu zbyla jen úsměvná historka.

Foto: Web4Trader

 

 

"Před nehodou jsem netelefonovala, jen jsem psala manželovi stručnou SMS, že jsem v pořádku," slyšeli třeba zaměstnanci jedné z pojišťoven.

Další z kuriózních případů internetového srovnávače ePojisteni.cz by našly své místo v některé z bláznivých komedií. "Jela jsem na sedadle spolujezdce s kolegou na hlídce ve služebním voze. Hrála jsem si se služební zbraní a omylem jsem čtyřikrát prostřelila čelní sklo vozu," vysvětlovala jedna z klientek neobvyklou nehodu. 

"Příplatek za pyramidy jsem zaplatil, průjem jsem měl pozitivní, takže požaduji náhradu za nevykonaný zážitek," rozčiloval se klient nad "nevykonaným zážitkem" kvůli poměrně běžným zdravotním problémům.

Také dětská fantazie a smysl po dobré pozorování okolního světa je neskutečný. Příkladem může být následující vysvětlení: "Požár v kuchyni vznikl od elektrického vařiče, u kterého si děti hrály na bezdomovce a posléze toho nechaly".

"Máte po ruce zelenou kartu? Ne, proč? My karty nehrajeme," překvapila odpověď pracovníky pojišťovny Slavia.

Operátoři České podnikatelské pojišťovny zase zaznamenali: "Protože řidič náhle zabrzdil před semaforem na červenou, dvě cestující upadly, další cestující si prokousla ret a jiná při pádu kousla druhou cestující do čela."

Poškozený, který se dovolal na zákaznickou linku, se dotazoval, kdy přijede nějaký "degustátor", aby nafotil jeho poškozené vozidlo. "Chtěla bych změnit dopravní značku," oznámila pojišťovně zase velmi stručně klientka, která měla na mysli registrační značku vozidla.

Mladá slečna chtěla potěšit svého přítele netradičním prvkem při intimní chvilce. Do protokolu ČSOB Pojišťovny hlášení úrazu doslova napsala: "Při sexu jsem udělala kotrmelec a narazila se na hranu postele tak prudce, že jsem zůstala bez hnutí ležet. Výsledkem byl několikadenní pobyt v nemocnici a několikaměsíční rehabilitace v podobě nošení korzetu. Slečna si při sexuálních hrátkách zlomila obratel. Za úraz ji byla vyplacena částka převyšující 30.000 korun. "Obdivujeme její odvahu pojistnou událost takto po pravdě nahlásit," glosoval případ mluvčí pojišťovny Petr Milata.

Bazénovou historku s údaji "navíc" zažila zaměstnankyně Allianz. "U odpovědnostního pojištění nám většinou hlásí škodu přímo pojištěný, ale vždycky chceme i vyjádření poškozeného. A tady u té škody nám pán dokonce prozradil, že náš klient poškodil fotoaparát při podvodním focení intimních partií své partnerky," uvedla metodička likvidace Allianz Hana Jurová.

Zdroj:čtk

Podobná témata
čsob, vienna insurance group, pojištění, magazín, pojišťovny, pojistná událost

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Související články

Holding Liberty Mutual převezme pojišťovnu Ironshore za 3 miliardy USD

Americký pojišťovací holding Liberty Mutual koupí za zhruba tři miliardy dolarů (75,3 miliardy Kč) americkou pojišťovnu Ironshore.

Ilustrační foto

Toto se velkým českým finančně-poradenským firmám líbit nebude, regulace provizí v životním pojištění startuje

Regulace provizí pojišťovacím zprostředkovatelům a výplaty odkupného klientům v životním pojištění zavádí ode dneška novela zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích. Podle expertů norma omezí takzvané přepojišťování, tedy ukončování smluv a uzavírání nových v prvních letech pojištění.

Novela zákona míří na omezení takzvaného přepojišťování

Regulace provizí pojišťovacím zprostředkovatelům a výplaty odkupného klientům v životním pojištění, kterou zavádí novela zákona od prosince, omezí podle expertů oslovených ČTK takzvané přepojišťování, tedy ukončování smluv a uzavírání nových v prvních letech pojištění.



Čti více
Ilustrační foto

Úrokové sazby u úvěrů od stavebních spořitelen se letos v říjnu dostaly na nejnižší úroveň vůbec

Novinářům to dnes sdělil mluvčí Českomoravské stavební spořitelny (ČMSS) Tomáš Kofroň. Podle údajů České národní banky klesly úroky u úvěru ze stavebního spoření v říjnu na 3,83 procenta, přičemž předchozí nejnižší úroveň sazeb byla letos v lednu 3,87 procenta.

Průměrná mzda ve třetím čtvrtletí stoupla až o 4,5 procenta

Průměrná mzda ve třetím čtvrtletí stoupla až o 4,5 procenta. Vyplývá to z odhadů analytiků oslovených ČTK. Reálný růst mezd, tedy po odečtení inflace, by tak měl být kolem čtyř procent.

S EET vzad levá, kupředu ni krok!

Pamatujete si ještě na nekonečné problémy s centrálním registrem vozidel? Spousta lidí tehdy upřímně v duchu prosila: Když to stát neumí, ať se probůh do informační techniky nehrabe!

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.