L Brands získává podíl na trhu na úkor svých obchodních marží, tvrdí analytici Citigroup

01.09.2016 21:28 | wa pe | Diskuze
Foto: Fernando Mafra

Za působivými tržbami ze zavedené pobočkové sítě L Brands(LB -2,2 %) v posledním čtvrtletí stojí podle analytiků Citigroup zaměření se Victoria's Secret na segment sportovních podprsenek za současného snížení jejich ceny. Ačkoli se společnosti daří získávat podíl na trhu na úkor konkurenční AEO, je to za cenu výrazného snížení obchodní marže, upozorňují analytici.

Zdroj:SA
Líbil se vám tento článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Big Lots překonal očekávání trhu v oblasti EPS, tržby zklamaly

Marvell Technology Group vykázala hospodářské výsledky za Q1

Costco Wholesale vykázala výsledky hospodáření za Q3

Brocade Communications Systems vykázala výsledky za Q2

GameStop reportovala výsledky za první čtvrtletí

Ulta Beauty vykázala výsledky za první čtvrtletí. Akcie posilují o 5 %



Čti více

Google spouští program rizikového kapitálu zaměřený na umělou inteligenci

Akcie Sarepta oslabují z intradenních maxim o 21 % v reakci na pochybnosti kolem schvalování léku Exondys 51 ze strany FDA

Akcie GameStop po včerejších výsledcích dále oslabují, analytici jsou však optimističtí

Cisco zaplatí za prohraný patentový spor 57 milionů USD

Akcie Nvidia posilují o 2 % v reakci na další možné investice ze strany SoftBank

V Loop Capital mají akcie Best Buy v oblibě

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.