L Brands získává podíl na trhu na úkor svých obchodních marží, tvrdí analytici Citigroup

01.09.2016 21:28 | wa pe | Diskuze
Foto: Fernando Mafra

Za působivými tržbami ze zavedené pobočkové sítě L Brands(LB -2,2 %) v posledním čtvrtletí stojí podle analytiků Citigroup zaměření se Victoria's Secret na segment sportovních podprsenek za současného snížení jejich ceny. Ačkoli se společnosti daří získávat podíl na trhu na úkor konkurenční AEO, je to za cenu výrazného snížení obchodní marže, upozorňují analytici.

Zdroj:SA
Líbil se vám tento článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Aerolinky Air Berlin počítají pro příští rok s návratem k zisku

Toshiba: Ztráta bude vyšší, než jsme původně předpokládali

Synnex reportovala hospodářské výsledky za druhé čtvrtletí

Bed Bath & Beyond zveřejnila výsledky hospodaření za Q1. Akcie oslabují o 8 %

Nejzajímavější akcie na dnešní den: Oracle, Altice a další

Barnes & Noble svými výsledky předčil očekávání



Čti více
Ilustrační foto

Odbory a vedení bratislavské továrny Volkswagenu jsou blízko uzavření dohody

Ilustrační foto

Obchodní řetězec Albert navýší od července mzdy zaměstnancům v provozu

Ilustrační foto

Provozovatele pohřebních služeb zkrotí nová regulace

Ilustrační foto

Pivo na mnichovském pivním festivalu Oktoberfest letos opět podraží

Ilustrační foto

Letecká doprava naráží na své limity - není dostatek pilotů

Máte nárok na odškodnění za opožděný let, ale dopravce se kroutí a nechce platit. Jakým rohlíkem se snaží cestující nejčastěji opít?

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.