L Brands získává podíl na trhu na úkor svých obchodních marží, tvrdí analytici Citigroup

01.09.2016 21:28 | wa pe | Diskuze
Foto: Fernando Mafra

Za působivými tržbami ze zavedené pobočkové sítě L Brands(LB -2,2 %) v posledním čtvrtletí stojí podle analytiků Citigroup zaměření se Victoria's Secret na segment sportovních podprsenek za současného snížení jejich ceny. Ačkoli se společnosti daří získávat podíl na trhu na úkor konkurenční AEO, je to za cenu výrazného snížení obchodní marže, upozorňují analytici.

Zdroj:SA

Podobná témata
hospodářské výsledky, l brands inc

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.