Mediální agentura Zenith zvýšila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu

12.09.2016 10:16 | fa ra | Diskuze

Mediální agentura Zenith zvýšila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu, a to navzdory nejistotě vyvolané rozhodnutím Británie opustit Evropskou unii.

Chcete si přečíst celý článek? Pak se stačí pouze registrovat ZDARMA!

Registrujte se | Přihlašte se

Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Výdaje na internetovou reklamu v květnu v ČR meziročně vzrostly o 14 %

Kolik stojí kliknutí na reklamu na Google? Za klíčové slovo z oblasti půjček zaplatí zadavatel až 99 korun

Snap představuje nový samoobslužný reklamní systém

Facebook spouští nový marketingový nástroj

Chcete si přivydělat? Zkuste to snadno pomocí těchto mobilních aplikací

Google Chrome bude od příštího roku sám blokovat závadnou reklamu



Čti více
Ilustrační foto

Světový trh s diamanty drží historická maxima

Ilustrační foto

Ozvěny trhu: Červen rublu nepřeje

Ilustrační foto

Uplynulý týden na finančních trzích: Rozhovory o brexitu, ČEZ, Kofola

Ilustrační foto

Americké akcie zakončily týden smíšeně, pouze index Dow Jones nepatrně klesl

Nintendo díky úspěchu herní konzole Switch překonává v tržní kapitalizaci Sony

Technické úrovně na páru AUD/NZD podle forex analytiků NAB

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.