Mediální agentura Zenith zvýšila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu

12.09.2016 10:16 | fa ra | Diskuze

Mediální agentura Zenith zvýšila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu, a to navzdory nejistotě vyvolané rozhodnutím Británie opustit Evropskou unii.

Chcete si přečíst celý článek? Pak se stačí pouze registrovat ZDARMA!

Registrujte se | Přihlašte se


Podobná témata
reklama, reklamní prostor

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Související články

Adobe Systems kupuje reklamní společnost TubeMogul

Softwarová společnost Adobe Systems Inc. koupí reklamní společnosti TubeMogul Inc. za zhruba 540 milionů USD (13,4 miliardy Kč).

Facebook začne umisťovat reklamu do osobních zpráv na Messengeru

Komunikační platforma Messenger byla jako prostředek reklamy testována již dříve a nyní tuto volbu Facebook (FB) zpřístupnil všem zadavatelům reklamy.



Čti více

Analytici z JPMorgan sázejí na pokles u těchto akcií

Analytici často zveřejňují seznamy s akciemi, které zrovna doporučují koupit. Méně častými, o to více zajímavými, jsou však seznamy opačné, tedy ty s akciemi, kterých je radno se zbavit.

Očekávejte další uzavíraní krátkých pozic na libře, doporučují forex analytici BNPP

Jakou strategii nyní zvolit pro obchodování na měnovém páru GBP/USD radí forex analytici BNPP.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.