Mediální agentura Zenith zvýšila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu

12.09.2016 10:16 | fa ra | Diskuze

Mediální agentura Zenith zvýšila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu, a to navzdory nejistotě vyvolané rozhodnutím Británie opustit Evropskou unii.

Chcete si přečíst celý článek? Pak se stačí pouze registrovat ZDARMA!

Registrujte se | Přihlašte se

Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Co všechno na Vás prozradí „lajky“ na Facebooku?

Ilustrační foto

Výdaje na internetovou reklamu se zvýšily o 11 procent

Facebook eviduje už 5 milionů aktivních zadavatelů reklamy

Ilustrační foto

Podíl internetové reklamy zobrazené v mobilech loni vzrostl na čtvrtinu

Google umožní GroupM monitorovat obsah na YouTube

V éře sociálních sítí zapomeňte na soukromí



Čti více

Buffett nakoupil akcie Lanxess AG

Forex analytici z UOB a jejich technické cíle pro měnové páry

Cena ropy dnes vzrostla, nicméně obavy nezmizely

Ukrajinští vyšetřovatelé zasahují v místních kancelářích Yandexu

Týdenní výhled: 29. května - 2. června; Poslední NFP před červnovým zasedáním FOMC

Jaká je aktuální situace na finančních trzích?

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.