Mediální agentura ZenithOptimedia snížila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu

20.06.2016 09:55 | fa ra | Diskuze

Mediální agentura ZenithOptimedia dnes snížila odhad letošního růstu celosvětových výdajů na reklamu na 4,1 procenta z dříve předpokládaných 4,6 procenta. Předpověděla rovněž, že firmy v příštím roce poprvé utratí více peněz za mobilní internetovou reklamu než za inzerci zobrazovanou na stolních počítačích.

Chcete si přečíst celý článek? Pak se stačí pouze registrovat ZDARMA!

Registrujte se | Přihlašte se

Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Co všechno na Vás prozradí „lajky“ na Facebooku?

Ilustrační foto

Výdaje na internetovou reklamu se zvýšily o 11 procent

Facebook eviduje už 5 milionů aktivních zadavatelů reklamy

Ilustrační foto

Podíl internetové reklamy zobrazené v mobilech loni vzrostl na čtvrtinu

Google umožní GroupM monitorovat obsah na YouTube

V éře sociálních sítí zapomeňte na soukromí



Čti více

Akcie General Electric oslabují o 1,6 % v reakci na výroky výkonného ředitele Immelta

Automobilka Aston Martin vykázala poprvé po deseti letech zisk za první čtvrtletí. Nabídne své akcie v rámci IPO?

Koruna dnes mírně zpevnila na páru s dolarem, oslabila však vůči euru

Lavazza koupila většinový podíl v Kicking Horse Coffee a očekává růst tržeb

BNP Paribas zaplatí v USA pokutu 8,3 miliardy korun za podvody na devizovém trhu

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.