Mediální zastupitelství Media Club plánuje na příští rok zvýšení cen reklamy o 10 až 12 %

18.10.2016 09:00 | Redakce Web4Trader | Diskuze

Mediální zastupitelství Media Club, které zastupuje kanály FTV Prima, plánuje na příští rok zvýšení cen reklamy o 10 až 12 % kvůli rostoucím investicím ze strany inzerentů a zaplněnosti reklamního prostoru.

Foto: FTV Prima

Prima má na českém trhu podíl zhruba 27 %, skupina CME pak 59 %. Ke zvýšení cen reklamy by tak mohla přistoupit i CME, což by ji pomohlo podpořit ziskovost na svém největším trhu. Zprávu vnímáme lehce pozitivně, cena akcií by mohla reagovat mírným růstem.

Zdroj:Komerční banka

Podobná témata
cetv, reklama, ftv prima

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Související články

Mediální skupina CETV oznámila výsledky, které překonaly očekávání

Mediální skupina CETV vlastnící i televizi Nova dnes před otevřením trhů oznámila výsledky za 3Q 2016, které překonaly očekávání analytiků. Čistá ztráta se snížila, zatímco se zvýšil provozní zisk OIBDA nad očekávání.

CME: Očekáváme pokračující růst, možné zvýšení výhledu

CME zveřejní výsledky hospodaření za 3. čtvrtletí 2016 zítra před otevřením trhu.



Čti více

Proč nyní sázet na pokles kanadského dolaru? Tři důvody podle forex analytiků BNP Paribas

Kanadský dolar (CAD) bude podle očekávání forex analytiků BNP Paribas oslabovat. Jaké uvádějí důvody?

Cena ropy dnes vykazuje mírný růst. Trhy vyčkávají na další kroky OPEC

Ceny ropy na světových trzích na konci týdne dál mírně rostou, obchoduje se však v úzkém rozpětí.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.