Mediální zastupitelství Media Club plánuje na příští rok zvýšení cen reklamy o 10 až 12 %

18.10.2016 09:00 | Redakce W4T | Diskuze

Mediální zastupitelství Media Club, které zastupuje kanály FTV Prima, plánuje na příští rok zvýšení cen reklamy o 10 až 12 % kvůli rostoucím investicím ze strany inzerentů a zaplněnosti reklamního prostoru.

Foto: FTV Prima

Prima má na českém trhu podíl zhruba 27 %, skupina CME pak 59 %. Ke zvýšení cen reklamy by tak mohla přistoupit i CME, což by ji pomohlo podpořit ziskovost na svém největším trhu. Zprávu vnímáme lehce pozitivně, cena akcií by mohla reagovat mírným růstem.

Zdroj:Komerční banka
Líbil se vám tento článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.