Minipivovary dobývají internet. Pivní předplatné slaví úspěchy

18.04.2016 19:05 | Redakce Web4Trader | Diskuze

Minipivovary dobývají internet. Pivní předplatné slaví úspěchy. Třináctou zásilkou vstoupil do druhého roku na trhu první unikátní pivní klub v České republice. Služba Pivní Zásilka funguje na principu předplatného a umožňuje zákazníkům pravidelně objevovat piva především z lokální produkce minipivovarů.

Foto: W4T

 

Piva z minipivovarů v současné době zažívají nevídaný rozmach. Důvod je prostý. Spousta Čechů chce ochutnat i něco jiného, než je běžná produkce velkých pivovarů. Minipivovary mají oproti velkým pivovarům řadu specifik. Výhodou je důraz na kvalitu surovin, minipivovary se navíc často nebojí experimentovat a nabízejí rozmanité pivní styly, stupňovitosti, chutě i vůně. Mezi nevýhody pak patří skutečnost, že některá piva jsou k dostání pouze v dané restauraci, městě či regionu.

Za novými zážitky však nyní nemusí gurmáni jezdit, pivo přijede za nimi. Pivní Zásilka je služba představující ideální řešení pro všechny, kteří chtějí objevovat a ochutnávat lahodná piva z lokálních minipivovarů, a to z pohodlí domova. Již za první rok své existence představila Pivní Zásilka, www.prvnizasilka.cz, téměř padesát minipivovarů z různých krajů České republiky a zhruba třicet různých pivních stylů.

Princip služby je velice jednoduchý. Prostřednictvím pestré nabídky předplatného si mohou zákazníci zvolit předplatné na 3 měsíce či 6 měsíců. Pro pravé milovníky piva je určeno roční předplatné. Zásilku s pivy pak zákazník obdrží na počátku každého měsíce. Službu je možné si vyzkoušet bez závazků objednáním jednorázové zásilky, tedy bez nutnosti předplatného.

Skladba zásilky je vždy vybírána tak, aby byla pestrá. Obsahuje pokaždé 8 piv, které zákazník odhaluje pomocí popisů piva na webu, nebo průvodního dopisu v zásilce.

"Cílem je ukázat, že také pivo je ušlechtilý nápoj nabízející pestrou paletu chutí a gastronomických zážitků," říká provozovatel služby, Marek Badík.

Pivní Zásilka pomáhá rozvoji místního trhu a pivnímu vlastenectví a prodává chuťové zážitky všem, kteří milují pivo, chtějí vědět víc o tomto nápoji a zajímá je příběh patřící k pivu. Pivovary mohou prostřednictvím Pivní Zásilky prezentovat vlastní uvedení na trh, v případě zavedených pivovarů pak předvést nové nebo sezónní pivní speciály.

Pivní předplatné může být také vhodným dárkem například pro obchodní partnery nebo zaměstnance. Služba je oblíbená i u žen, které tímto způsobem obdarovávají své manžele a partnery. Předplatné rovněž oceňují kamarádi, přátelé nebo rodina.

Zdroj:Pivní Zásilka

Podobná témata
maloobchod, česká republika, služby, podniky a byznys

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Související články

Z boje o Plzeňsky Prazdroj vypadla investiční společnost Bain. Ve hře jsou stále Asahi Group či PPF Petra Kellnera

Seznam zájemců o převzetí Plzeňského Prazdroje a dalších východoevropských značek pivovarské skupiny SABMiller se zúžil, ze souboje odešla americká investiční společnost Bain Capital. Agentuře Reuters to dnes sdělily informované zdroje.

Vysokoškolský titul má v různých zemích různou cenu. Víte jak je to v České republice?

Vysokoškolské vzdělání může rozšířit vaše obzory. Dokáže vám však i naplnit peněženu.

Amazon v Seattlu otevřel svůj první kamenný obchod s potravinami

Supermarket bez pokladen nazvaný Amazon Go je zatím k dispozici jen zaměstnancům, jeho zpřístupnění široké veřejnosti firma připravuje na začátek příštího roku. Uvedla to dnes agentura Reuters.



Čti více

Za náhlý propad libry prý může panikařící obchodník. Graf je přímo ukázkový

Podle deníku Financial Times může za náhlý pokles libry zaznamenaný 7. 10. obchodník Citigroup z Japonska, který do systému zadal vícenásobný pokyn k prodeji.

Ilustrační foto

Manipulace s úrokovou sazbou EURIBOR přijde banky draho

Evropská komise vyměřila bankám JPMorgan Chase, HSBC a Crédit Agricole pokuty v celkové výši 485 milionů eur (přes 13 miliard Kč) za manipulace s úrokovou sazbou EURIBOR. Oznámila to dnes komisařka pro hospodářskou soutěž Margrethe Vestagerová.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.