Minipivovary dobývají internet. Pivní předplatné slaví úspěchy

18.04.2016 19:05 | Redakce W4T | Diskuze

Minipivovary dobývají internet. Pivní předplatné slaví úspěchy. Třináctou zásilkou vstoupil do druhého roku na trhu první unikátní pivní klub v České republice. Služba Pivní Zásilka funguje na principu předplatného a umožňuje zákazníkům pravidelně objevovat piva především z lokální produkce minipivovarů.

Foto: W4T

 

Piva z minipivovarů v současné době zažívají nevídaný rozmach. Důvod je prostý. Spousta Čechů chce ochutnat i něco jiného, než je běžná produkce velkých pivovarů. Minipivovary mají oproti velkým pivovarům řadu specifik. Výhodou je důraz na kvalitu surovin, minipivovary se navíc často nebojí experimentovat a nabízejí rozmanité pivní styly, stupňovitosti, chutě i vůně. Mezi nevýhody pak patří skutečnost, že některá piva jsou k dostání pouze v dané restauraci, městě či regionu.

Za novými zážitky však nyní nemusí gurmáni jezdit, pivo přijede za nimi. Pivní Zásilka je služba představující ideální řešení pro všechny, kteří chtějí objevovat a ochutnávat lahodná piva z lokálních minipivovarů, a to z pohodlí domova. Již za první rok své existence představila Pivní Zásilka, www.prvnizasilka.cz, téměř padesát minipivovarů z různých krajů České republiky a zhruba třicet různých pivních stylů.

Princip služby je velice jednoduchý. Prostřednictvím pestré nabídky předplatného si mohou zákazníci zvolit předplatné na 3 měsíce či 6 měsíců. Pro pravé milovníky piva je určeno roční předplatné. Zásilku s pivy pak zákazník obdrží na počátku každého měsíce. Službu je možné si vyzkoušet bez závazků objednáním jednorázové zásilky, tedy bez nutnosti předplatného.

Skladba zásilky je vždy vybírána tak, aby byla pestrá. Obsahuje pokaždé 8 piv, které zákazník odhaluje pomocí popisů piva na webu, nebo průvodního dopisu v zásilce.

"Cílem je ukázat, že také pivo je ušlechtilý nápoj nabízející pestrou paletu chutí a gastronomických zážitků," říká provozovatel služby, Marek Badík.

Pivní Zásilka pomáhá rozvoji místního trhu a pivnímu vlastenectví a prodává chuťové zážitky všem, kteří milují pivo, chtějí vědět víc o tomto nápoji a zajímá je příběh patřící k pivu. Pivovary mohou prostřednictvím Pivní Zásilky prezentovat vlastní uvedení na trh, v případě zavedených pivovarů pak předvést nové nebo sezónní pivní speciály.

Pivní předplatné může být také vhodným dárkem například pro obchodní partnery nebo zaměstnance. Služba je oblíbená i u žen, které tímto způsobem obdarovávají své manžele a partnery. Předplatné rovněž oceňují kamarádi, přátelé nebo rodina.

Zdroj:Pivní Zásilka
Líbil se vám tento článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Pivovar Svijany nabídne českým turistům své pivo přímo v Chorvatsku

Akcie šesti společností, kterým Amazon letos uškodil

Sears uzavře v USA více jak 20 dalších svých obchodů

Osm společností založilo Českou asociaci sdílené ekonomiky

Výdaje na internetovou reklamu v květnu v ČR meziročně vzrostly o 14 %

Red Hat dále rozšířila své vývojové centrum v Brně



Čti více
Ilustrační foto

Světový trh s diamanty drží historická maxima

Ilustrační foto

Ozvěny trhu: Červen rublu nepřeje

Ilustrační foto

Uplynulý týden na finančních trzích: Rozhovory o brexitu, ČEZ, Kofola

Ilustrační foto

Americké akcie zakončily týden smíšeně, pouze index Dow Jones nepatrně klesl

Nintendo díky úspěchu herní konzole Switch překonává v tržní kapitalizaci Sony

Technické úrovně na páru AUD/NZD podle forex analytiků NAB

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.