Německá automobilka BMW v lednu zvýšila prodej o 7,5 procenta

10.02.2016 13:01 | Redakce Web4Trader | Diskuze

Německá automobilka BMW v lednu zvýšila prodej o 7,5 procenta na rekordních 152.879 vozidel, a navázala tak na rekordní prodej v uplynulém roce. Největší světový výrobce luxusních aut těžil ze silné poptávky v Evropě a v Číně. Poptávku po autech ve Spojených státech ale zasáhly sněhové bouře.

Foto: Public Domain

 

"Navzdory známkám pokračující kolísavosti na mnoha trzích si stále myslíme, že tento pozitivní trend bude pokračovat po celý rok 2016," uvedl člen představenstva BMW Ian Robertson, který má na starosti prodej a marketing.

V Číně automobilka dodala meziročně o 8,4 procenta více aut značky BMW a malých aut Mini, prodej v Evropě jí vzrostl o 10,9 procenta. V USA se ale odbyt o čtyři procenta snížil, což firma vysvětluje negativními dopady sněhových bouří, které v lednu zasáhly velkou část země.

Automobilka BMW si loni udržela vedoucí pozici na trhu s luxusními automobily. Celosvětový prodej zvýšila o šest procent na 2,25 milionu aut. Rekordní celoroční výsledek tak zaznamenala již popáté za sebou.

Zdroj:čtk, redakce

Podobná témata
automobilový průmysl, hospodářské výsledky, bmw, akcie

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Čti více

Analytici z JPMorgan sázejí na pokles u těchto akcií

Analytici často zveřejňují seznamy s akciemi, které zrovna doporučují koupit. Méně častými, o to více zajímavými, jsou však seznamy opačné, tedy ty s akciemi, kterých je radno se zbavit.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.