P&G vydala zprávu popisující pokrok v plnění environmentálních a sociálních cílů do roku 2020

16.12.2015 10:40 | Redakce Web4Trader | Diskuze

P&G vydala zprávu o trvalé udržitelnosti za rok 2015, popisující pokrok v plnění environmentálních a sociálních cílů, které mají být splněny do roku 2020.

Foto: Gerd Altmannn

 

 

Firma Procter & Gamble Company (index NYSE:PG) dnes zveřejnila svou 17. zprávu o trvalé udržitelnosti, která popisuje pokrok v plnění cílů v oblasti snižování zátěže pro životní prostředí a zlepšování sociálních podmínek pro potřebné.

Tato zpráva zdůrazňuje závazek společnosti podnikat v duchu trvalé udržitelnosti a popisuje pokrok, kterého firma dosáhla ve srovnání s dlouhodovým plánem. Ten zahrnuje výrobu produktů, které si zákazníci oblíbili, s maximální šetrností vůči přírodním zdrojům, s využitím 100% obnovitelných zdrojů energie, kterou by využívaly všechny výrobní závody firmy, s využitím 100% obnovitelných a recyklovatelných materiálů pro výrobu produktů a při nulové zátěži na životní prostředí ve formě odpadů, a to jak odpadů z výroby, tak odpadů spotřebitelských.

Zpráva popisuje poslední kroky firmy P&G v oblasti řešení problémů se změnami klimatu, včetně nového cíle, kterým je snížit v absolutním měřítku emise skleníkových plynů o 30% do roku 2020 a včetně dvou nových partnerství s firmami Constellation Energy a EDF RE, jejichž smyslem je ještě více navýšit množství obnovitelných zdrojů energie, které firma využívá. Ve zprávě je také podrobně popsán závazek společnosti v oblasti odpovědného využívání dřevitých vláken a palmového oleje, včetně pokroku, kterého bylo v této oblasti dosaženo.

Navíc P&G pokračuje v komunitním investování a v podpoře potřebným, prostřednictvím svého programu CSDW (Children’s Safe Drinking Water - Program zajišťující dostupnost bezpečné pitné vody pro děti), v jehož rámci dodává více než 8 miliard litrů čisté, pitné vody dětem a rodinám, které nemají přístup k pitné vodě. Společnost P&G oznámila, že do roku 2020 ve spolupráci s humanitárními organizacemi a dalšími partnery z celého světa, nabízejícími pomoc v nouzi, poskytne potřebným 15 miliard litrů pitné vody. Společnost také aktivně pomáhala osobám postiženým přírodními katastrofami a v letošním roce poskytla své výrobky a finanční dary obětem více než 25 přírodních katastrof po celém světě.

“Ve společnosti P&G se dlouhodobě zabýváme zaváděním inovací, které zlepšují životní prostředí a současně podporujeme komunity v místech, kde žijeme a pracujeme. Trvalá udržitelnost je nedílnou součástí našeho podnikání a tato zpráva popisuje pokrok, kterého jsme dosáhly na poli hospodárného nakládání se surovinami, ochrany životního prostředí a zlepšování sociálních podmínek lidí, kteří to potřebují nejvíce," řekl Martin Riant, prezident skupiny P&G a výkonný ředitel pro trvalou udržitelnost. “Děláme velké pokroky v oblasti zvyšování podílu obnovitelných zdrojů energie a také v oblasti spolupráce s firmami, které sdílí stejné hodnoty jako my a zaměřují se na inovativní a hospodárná řešení potřebná k tomu, abychom se vyrovnali se změnami klimatu.”

 

Zpráva podrobně popisuje aktivity firmy P&G v oblasti:

Klimatu:

Nový cíl: aktualizovali jsme náš cíl. Nově chceme v absolutních hodnotách snížit emisi skleníkových plynů o 30% do roku 2020. Od roku 2010 firma snížila emise skleníkových plynů o 4%.

Doprava: splnili jsme náš cíl dosáhnout 20% snížení počtu kilometrů, které nákladní automobily při přepravě našeho zboží ujedou (vztaženo na výrobní jednotku). Od roku 2010 jsme počet ujetých kilometrů snížili o téměř 25%. Navíc v Severní Americe naše společnost splnila svůj závazek převést do roku 2016 více než 20% našich nákladních automobilů na pohon na zemní plyn.

Buničina; splnili jsme náš cíl v oblasti nákupu dřevních vláken (buničiny, celulózy) pro naše kosmetické kapesníky a absorpční produkty pro hygienu nyní od našich dodavatelů nakupujeme výhradně panenská vlákna.

Voda: překonali jsme náš cíl v oblasti snížení spotřeby vody ve výrobě a od roku 2010 jsme spotřebu vody snížili o 21%.

Odpad:

Nulový odpad z výroby zatěžující životní prostředí: v posledních třech letech firma P&G zvýšila počet provozů produkujících nulový odpad zatěžující životní prostředí z 10% na téměř 50% ze všech svých výrobních závodů po celém světě.

Balení; pokračování naší snahy o optimalizaci obalů. V této souvislosti jsme například produkty Pampers začali ve většině zemí západní Evropy balit namísto do krabic do tašek. Díky této iniciativě se nám podařilo snížit o více než 80% hmotnost obalových materiálů na plenu, což představuje více než 6 000 tun obalového materiálu, což přibližně odpovídá hmotnosti asi 4000 automobilů střední velikosti.

Sociální programy: jsme na nejlepší cestě splnit náš cíl v rámci programu dodávek bezpečné pitné vody dětem, kdy do roku 2020 chceme dodat 15 miliard litrů čisté, pitné vody a pomoci tak zlepšit život odhadem 50 miliónů lidí, prostřednictvím programů, v jejichž rámci budeme ženám a dívkám poskytovat naše výrobky.

“Trvalá udržitelnost je odpovědnost a podnikatelská příležitost. Od roku 2007 jsme díky úsporám v oblasti odpadů a energií ušetřili téměř 2 miliardy dolarů a současně jsme snížili zátěž, kterou naše provozy způsobují životnímu prostředí. Je skvělé vidět změny, které v našich provozech zavádíme, stejně jako konkurenční výhody, které jsme si vytvořili a pokrok, kterého dosahujeme při plnění našich cílů v oblasti trvalé udržitelnosti," řekl Len Sauers, viceprezident firmy P&G pro trvalou udržitelnost.

Pokud se chcete dozvědět více o dlouhodobé vizi společnosti P&G v oblasti trvalé udržitelnosti, o našich cílech a projektech nebo pokud si chcete přečíst celou zprávu, navštivte webovou stránku pg.com/sustainability.

 

O společnosti Procter & Gamble

Firma P&G slouží zákazníkům z celého světa prostřednictvím jednoho z nejsilnějších portfolií prověřených, kvalitních a předních značek, včetně Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® a Whisper®. Firma P&G má pobočky ve zhruba 70 zemích celého světa. Aktuální informace o firmě P&G a jejích značkách najdete na webových stránkách http://www.pg.com

Zdroj:Procter & Gamble

Podobná témata
ochrana klimatu, p&g, životní prostředí, odpad a zpracování odpadu

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Související články

Následky globálních změn klimatu si vyžádají statisíce životů ročně, obávají se v Oxfordu

Odborníci na výživu z univerzity v Oxfordu se obávají, že současné změny klimatu mohou vést k celosvětovému dramatickému zhoršení kvality a množství stravy. Nedostatečná výživa si do roku 2050 podle odhadů vyžádá oproti dnešku stovky tisíc životů navíc.



Čti více

Analytici Bernstein vidí ve fúzi General Electric a Baker Hughes dlouhodobý potenciál

Fúze divize ropy a zemního plynu General Electric (GE) a společnosti Baker Hughes má potenciál konkurovat firmě Schlumberger, jedná se však o běh na dlouhou trať, varují analytici Bernstein.

Vlastník Karlovarské Becherovky se svou nejnovější akvizicí vrací na americký trh

Druhý největší výrobce alkoholických nápojů na světě Pernod Ricard převezme většinu ve firmě Smooth Ambler Spirit. Francouzská likérka se tak vrací na americký trh s whisky, který opustila v roce 2009.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.