Restaurace Chipotle se snaží napravit si po potravinovém skandálu pověst

21.09.2016 21:53 | wa pe | Diskuze
Foto: Gerd Altmann

Řetězec restaurací Chipotle (CMG -0,2 %) spustil novou marketingovou kampaň zaměřenou na bezpečnost jím používaných potravin. Kampaň je zaměřena jak na online, tak na tištěná média. Od minulého roku, kdy došlo k propuknutí aféry ohledně bakterie Escherichia coli v restauracích Chipotle, vykazují tržby řetězce ze zavedené pobočkové sítě katastrofálně se snižující trend.

Zdroj:SA

Podobná témata
chipotle mexican grill

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Související články

Které akcie dnes přitahují pozornost investorů: JPMorgan Chase, twitter, Finisar, Royal Caribbean a další

Které akcie dnes přitahují pozornost investorů těsně před zahajovacím zvoněním na burzách v USA?

Akcie na split. Pět možných tipů

Podobně jako kilo peří váží stejně jako kilo olova, má jedna akcie stojící 100 USD stejnou hodnotu jako dvě akcie stojící každá 50 USD. Přesto má mnoho investorů štěpení akcií rádo.



Čti více

Za náhlý propad libry prý může panikařící obchodník. Graf je přímo ukázkový

Podle deníku Financial Times může za náhlý pokles libry zaznamenaný 7. 10. obchodník Citigroup z Japonska, který do systému zadal vícenásobný pokyn k prodeji.

Forex analytici UOB: U páru USD/JPY by mohl přijít pokles

Forex stratégové UOB Group prohlásili, že širší výhled u páru USD/JPY ukazuje na další konsolidaci, i když v krátkodobém výhledu není vyloučen ani retracement.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.