Starbucks a Chipotle lákají spotřebitele na  „happy hours“

11.08.2016 18:28 | wa pe | Diskuze

Zatímco Chipotle (CMG) nabízí v osmi státech v USA od 16:00 do 20:00 nápoje za poloviční cenu, tak řetězec kaváren Starbucks (SBUX) útočí na spotřebitele svými vlastními promočními akcemi např. Frappuccino Happy Hours a širokým programem odměn.

Foto: w4t
Zdroj:SA
Líbil se vám tento článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.