Starbucks a Chipotle lákají spotřebitele na  „happy hours“

11.08.2016 18:28 | wa pe | Diskuze

Zatímco Chipotle (CMG) nabízí v osmi státech v USA od 16:00 do 20:00 nápoje za poloviční cenu, tak řetězec kaváren Starbucks (SBUX) útočí na spotřebitele svými vlastními promočními akcemi např. Frappuccino Happy Hours a širokým programem odměn.

Foto: w4t
Zdroj:SA

Podobná témata
chipotle mexican grill, starbucks corp

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Související články

Za celý týden si Dow Jonesův index připsal 0,1 procenta. Index S&P 500 však klesl o procento

Americké akcie včera uzavřely bez větších změn, zpráva o listopadovém vývoji na trhu práce ve Spojených státech neměla na obchodování výraznější vliv.

Ilustrační foto

Starbucks mění generálního ředitele

Generální ředitel kavárenského řetězce Starbucks Howard Schultz (63) příští rok odstoupí. Ve funkci ho od 3. dubna nahradí Kevin Johnson (56), současný provozní ředitel. Firma o tom ve čtvrtek informovala v tiskové zprávě.



Čti více

Výstavba podmořské části TurkStream začne v druhé polovině příštího roku

Práce na podmořské části plynovodu Turkish Stream, známého také jako TurkStream, začnou v druhé polovině příštího roku. Řekl to dnes novinářům generální ředitel ruského plynárenského gigantu Gazprom Alexej Miller.

Výhled pro kanadský dolar před zítřejším zasedáním Bank of Canada podle forex analytiků Nomura

Co mohou forex obchodníci očekávat od zítřejšího zasedání kanadské centrální banky?

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.