Twitter vylepšuje firemní účty zákaznické podpory

15.09.2016 20:22 | wa pe | Diskuze
Foto: Esther Vargas

Twitter (TWTR +1,2 %) pokračuje ve své snaze zatraktivnit svou sociální síť jakožto platformu pro poskytování zákaznické podpory. V srpnu například umožnil přímé zasílání zpráv na twitterové účty z externích stránek, nyní přidává možnost označit učet jakožto oficiální podporu té či oné společnosti, Navíc přidává k účtům informace o době odezvy.

Zdroj:SA

Podobná témata
twitter inc

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.