Twitter vylepšuje firemní účty zákaznické podpory

15.09.2016 20:22 | wa pe | Diskuze
Foto: Esther Vargas

Twitter (TWTR +1,2 %) pokračuje ve své snaze zatraktivnit svou sociální síť jakožto platformu pro poskytování zákaznické podpory. V srpnu například umožnil přímé zasílání zpráv na twitterové účty z externích stránek, nyní přidává možnost označit učet jakožto oficiální podporu té či oné společnosti, Navíc přidává k účtům informace o době odezvy.

Zdroj:SA

Podobná témata
twitter inc

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Související články

Twitter je podle analytika nejdůležitější sociální platformou

Analytik firmy Monness, Crespi, Hardt James Cakmak řekl, že Twitter je v porovnání s Facebookem mnohem demokratičtější platformou, která dává všem uživatelům a zdrojům zpráv stejný přístup k publiku.



Čti více

Očekávejte další uzavíraní krátkých pozic na libře, doporučují forex analytici BNPP

Jakou strategii nyní zvolit pro obchodování na měnovém páru GBP/USD radí forex analytici BNPP.

Budoucí vývoj eura závisí dle analytiků z Agricole na politických událostech i ECB

Podle analytiků z Credit Agricole je třeba v tuto chvíli  zaměřit svou pozornost především na italské ústavní referendum a na měnovou politiku ECB.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.