Twitter zavádí motivační reklamu, která uživatele odmění za její další šíření

04.08.2016 16:36 | wa pe | Diskuze

Sociální síť Twitter novou službu staví na svém konceptu takzvané konverzační reklamy.

Zadavatelé reklamy nyní budou moci uživatele motivovat k odpovědi na reklamu nebo jejímu dalšímu šíření prostřednictvím odemykatelného obsahu, kterým mohou být různé recepty, rozhovory a se značkou spjaté materiály. Nový formát reklam již otestovaly společnosti jako Coca-Cola, Marvel a AMC.

Zdroj:SA

Podobná témata
twitter inc

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.