Twitter zavádí motivační reklamu, která uživatele odmění za její další šíření

04.08.2016 16:36 | wa pe | Diskuze

Sociální síť Twitter novou službu staví na svém konceptu takzvané konverzační reklamy.

Zadavatelé reklamy nyní budou moci uživatele motivovat k odpovědi na reklamu nebo jejímu dalšímu šíření prostřednictvím odemykatelného obsahu, kterým mohou být různé recepty, rozhovory a se značkou spjaté materiály. Nový formát reklam již otestovaly společnosti jako Coca-Cola, Marvel a AMC.

Zdroj:SA

Podobná témata
twitter inc

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Související články

Twitter je podle analytika nejdůležitější sociální platformou

Analytik firmy Monness, Crespi, Hardt James Cakmak řekl, že Twitter je v porovnání s Facebookem mnohem demokratičtější platformou, která dává všem uživatelům a zdrojům zpráv stejný přístup k publiku.



Čti více

Který obchod doporučují forex analytici ANZ pro příští týden?

Preferovaným křížovým párem forex analytiků Australia and New Zealand Banking Group je AUD/JPY. Jaký obchod pro příští týden doporučují?

Forex výhled pro měnové páry AUD/USD a AUD/NZD podle analytiků Credit Suisse

Kam se nyní vydají měnové páry AUD/USD a AUD/NZD se pokoušejí odhadnout forex analytici Credit Suisse.

Dnešní zasedání ECB mělo za následek oslabení eura

Evropská měna smazala počáteční zisky a k americkému dolaru klesá o více než jedno procento.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.