V ČR budou chování zákazníků měřit speciální senzory, zkušenosti s tím má i Coca-Cola či VW

04.05.2016 14:50 | fa ra | Diskuze

Spotřebitelské chování budou v obchodech nově měřit speciální senzory. Pod označením Sharpvidi dokážou zjistit nejen počet procházejících lidí, a počet těch, které produkt nebo reklama zaujaly, ale i jejich demografické údaje nebo dobu, kterou věnovali měřenému cíli. ČTK o tom informovali zástupci Sharpvidi. Podobný marketingový produkt zatím podle dostupných informací v Česku nikdo jiný nenabízí.

Chcete si přečíst celý článek? Pak se stačí pouze registrovat ZDARMA!

Registrujte se | Přihlašte se

Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Google chce vyhodnocovat účinnost své reklamy také pomocí nákupů v kamenných obchodech

Co všechno na Vás prozradí „lajky“ na Facebooku?

Ilustrační foto

Volkswagenu se propadly dubnové prodeje, hlavně v Německu

Odškodnění v rámci aféry Dieselgate vyplatí v USA také společnost Robert Bosch

Ilustrační foto

Volkswagen: Bentley a Bugatti nejsou na prodej

Tesla Inc. se učí být tak trochu německou automobilkou



Čti více

Woodside Petroleum předpokládá 15% zvýšení své produkce LNG do roku 2020

Bitcoin dnes během pouhých 4 hodin oslabil o 200 USD, aby následně dosáhl absolutního maxima

Krátkodobý výhled pro komoditní měny NZD, AUD a CAD podle forex analytiků SocGen

Akcie Bunge posilují o 14,5 % v reakci na spekulace o převzetí ze strany Glencore

Akcie producentů oceli v USA posilují před jednáním o vlivu zahraničního dovozu na národní bezpečnost USA

Cena ropy dnes posiluje v reakci na pravděpodobné prodloužení dohody OPEC

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.