VEŘEJNÁ ANALÝZA LEDEN 2017- ALIBABA LONG

04.01.2017 09:20 | PrimStock | Diskuze

Společnost Alibaba Group od doby, kdy v roce 1999 spustila svou první webovou stránku s cílem pomoci čínským maloobchodníkům, exportérům, výrobcům a podnikatelům obecně s mezinárodním prodejem, expandovala do role globálního lídra v oblasti internetového a mobilního obchodu.

Faktory vedoucí k analýze na růst ceny akcií společnosti Alibaba Group

  • Navzdory celkově zvýšené volatilitě na trzích související s obavami ohledně možného zpomalení globálního růstu se společnosti daří dosahovat z pohledu rostoucích tržeb celkového růstu. Ve druhém fiskálním čtvrtletí roku 2016 se společnosti podařilo dosáhnout celkového růstu tržeb o 55% na 34,3 miliardy juanů. Stály za ním posilující hlavní aktivity, ke kterým patří prodej přes internet a nové aktivity v oblasti cloudových služeb. Údaje překonaly očekávání analytiků.
  • Čistý zisk se v třech měsících do konce září 2016 sice snížil o 69% na 7,08 miliardy juanů, nicméně důvodem byly mimořádné položky související se směnným kurzem čínské měny. Očištěný zisk i zisk na akcii naopak rostly, a to o 46% na 5,26 juanu/akcie.
  • Alibabě se daří vyrovnávat zpomalující růst výnosů z internetového prodeje na domácím trhu expanzí do dalších sektorů a zahraničí. V poslední době se pouští zejména na pole médií a filmového průmyslu. Investuje i do cloudových služeb a samořízených automobilů. Především média a průmysl představují v současné době žhavá želízka společnosti na cestě ke globální expanzi.
  • Společnost Alibaba v rámci své audiovizuální sekce internetového obchodu Alibaba hodlá v následujících třech letech do zábavního obsahu investovat přibližně 7,2 miliardy USD, čímž se zařadí k hlavním světovým hráčům v zábavním průmyslu, ke kterým patří společnosti jako Netflix, Amazon či Hulu. Současně firma rozšiřuje investice do existujících filmových společností, k nimž patří například listopadový nákup menšinového podílu v Amblin Partners zakládajícího filmaře Stevena Spielberga.
  • Čína představuje největší internetový trh na světě a statistiky dokládají jeho stále rostoucí oblibu, a to i v odlehlejších oblastech Číny, za kterým stojí obrovský rozmach prodejů cenově dostupných chytrých telefonů a jiných mobilních zařízení. Dle neoficiálních statistik dosahuje počet zákazníků nakupujících v Číně přes internet v současnosti 85%. Přitom ještě v roce 2011 to bylo přibližně 5%.

Rizika

  • Ekonomické statistiky poukazující na případné zpomalení globální ekonomiky.
  • Slabá čínská makrodata by mohla indikovat pokles doposud rostoucí poptávky v Číně a zbývajícím asijském regionu.
Líbil se vám tento článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Euro je připraveno k breakoutu

EUR/NZD 19.6.2017

NZD/USD 19.6.2017

EUR/GBP 21.6.2017

EUR/AUD 19.6.2017

VEŘEJNÁ ANALÝZA ČERVEN 2017 - US BANKS LONG



Čti více
Ilustrační foto

Světový trh s diamanty drží historická maxima

Ilustrační foto

Ozvěny trhu: Červen rublu nepřeje

Ilustrační foto

Uplynulý týden na finančních trzích: Rozhovory o brexitu, ČEZ, Kofola

Ilustrační foto

Americké akcie zakončily týden smíšeně, pouze index Dow Jones nepatrně klesl

Nintendo díky úspěchu herní konzole Switch překonává v tržní kapitalizaci Sony

Technické úrovně na páru AUD/NZD podle forex analytiků NAB

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.