Výdaje do internetové reklamy loni stouply o tři procenta na 15 miliard Kč

03.03.2016 12:51 | Redakce Web4Trader | Diskuze

Výdaje do internetové reklamy loni stouply o tři procenta na 15 miliard Kč. Stouply investice do inzerce ve vyhledávání, videoreklamy a do mobilní reklamy. Letos se čeká další zvýšení o 11 procent. V celkových reklamních výdajích připadá na online reklamu téměř pětinový podíl. Oznámilo to dnes Sdružení pro internetový rozvoj.

Foto: Gerd Altmann

 

Zdroj:čtk
Líbil se vám tento článek?
+0 / -0
Odeslat článek e-mailem
Diskuze
Vstoupit do diskuze
V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.


Související články

Rusku se nelíbí protiruská propaganda amerických médií

Co všechno na Vás prozradí „lajky“ na Facebooku?

Z Babiše bude český král

Ilustrační foto

Většina Čechů netuší, komu patří média, nezávislost ale požadují

Ilustrační foto

Vinylové desky slaví návrat, na prodejích se podílejí z 17 procent, roste i streaming

Ilustrační foto

Jak si vedly největší české deníky? Nejčtenější byl Blesk s milionem čtenářů



Čti více

Forex analytici z Baclays se vyjadřují k páru GBP/USD

Forex analytici ze Societe Generale doporučují krátkou pozici na páru GBP/CAD

Cena ropy zahájila tento týden růstem

Akcie Prestige Brands zažívají rally po zvýšeném investičním doporučení

Odbory hrozí další stávkou v indonéském dole FreeportMcMoRan

Cena zlata: Technická analýza 22.5.2017

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.