Výdaje do internetové reklamy loni stouply o tři procenta na 15 miliard Kč

03.03.2016 12:51 | Redakce Web4Trader | Diskuze

Výdaje do internetové reklamy loni stouply o tři procenta na 15 miliard Kč. Stouply investice do inzerce ve vyhledávání, videoreklamy a do mobilní reklamy. Letos se čeká další zvýšení o 11 procent. V celkových reklamních výdajích připadá na online reklamu téměř pětinový podíl. Oznámilo to dnes Sdružení pro internetový rozvoj.

Foto: Gerd Altmann

 

Zdroj:čtk

Podobná témata
česká republika, reklama, média, podnik a byznys

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Související články
Ilustrační foto

TV Barrandov a Šlágr TV nově nabídnou služby hybridní televize

Oba kanály zavedly technologii HbbTV a plánují spustit služby hybridní televize do komerčního provozu.

Sněmovna bude v příštím týdnu hlasovat o zákonu o střetu zájmů

Vládní koalice bude příští týden hlasovat ve Sněmovně o senátní verzi zákona o střetu zájmů, který navrhuje odklad účinnosti z ledna na září 2017.



Čti více

Analytici z JPMorgan sázejí na pokles u těchto akcií

Analytici často zveřejňují seznamy s akciemi, které zrovna doporučují koupit. Méně častými, o to více zajímavými, jsou však seznamy opačné, tedy ty s akciemi, kterých je radno se zbavit.

Očekávejte další uzavíraní krátkých pozic na libře, doporučují forex analytici BNPP

Jakou strategii nyní zvolit pro obchodování na měnovém páru GBP/USD radí forex analytici BNPP.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.