Vyšší zisk Hondy je hnán americkými prodeji

04.11.2015 10:48 | V Z | Diskuze

Automobilka Honda Motor Co. oznámila nárůst čistého zisku ve výši 6,9% ve druhém čtvrtletí fiskálního roku. Růst byl poháněn solidními prodeji v USA, které kompenzovaly nízké prodeje v domovském Japonsku.

V období od července do září vygenerovaly globální prodeje třetí největší japonské automobilky čistý zisk ve výši 127,7 miliardy jenů (1,1 miliardy amerických dolarů). Analytici dotazovaní Thompson Reuters odhadovali čistý zisk na 129,1 miliardy jenů. Tržby ve druhém čtvrtletí dosáhly 3,6 bilionu jenů, o 15,6% více než ve stejném období loňského roku.

Společnost Honda ponechala předpověď celkového zisku za rok 2015 na 525 miliardách jenů a zvýšila odhad celoročních tržeb o 100 miliard jenů na 14,6 bilionu jenů.

Ačkoliv americké prodeje Hondy vzrostly mezi červencem a zářím meziročně o 3,4%, dosažený růst byl nižší než celkový nárůst na trhu (6,2%). Honda prodala celkově 435 600 vozidel, především díky stálé poptávce po SUV modelech, jako je např. CR-V.

Japonské prodeje ve stejném období poklesly o 5,3% na 175 000 vozidel. Pokles byl tažen především nižšími prodeji miniaut.

Zdroj:MW

Podobná témata
hospodářské výsledky, honda motor company

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Čti více
Ilustrační foto

České startupy se zaměřují na softwarová řešení

České takzvané startupy málokdy vyvíjejí produkty v klíčových technologiích, na nichž by v budoucnu mohl být postaven rozvoj české ekonomiky. Místo toho většina nabízí inovativní softwarová řešení.

Ilustrační foto

Bitevní letoun L-159 ještě neřekl poslední slovo, Aero Vodochody oprášilo po 13 letech montážní linku

Aero Vodochody na přelomu roku pošle do Iráku zcela nový letoun L-159, který 13 let už nevyrábělo.

Ilustrační foto

Dánský řetězec názorně předvedl, jak perfektně může fungovat byznys s prošlými potravinami

Možnost nakoupit za minimální ceny produkty, kterými pohrdli zákazníci supermarketů, uvádí v nadšení klientelu řetězce nového stylu Wefood v Kodani.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.