Zisk prodejen s obuví Deichmann v Česku loni stoupl meziročně o 17 procent

01.07.2016 20:41 | Redakce Web4Trader | Diskuze

Zisk prodejen s obuví Deichmann v Česku loni stoupl meziročně o 17 procent na 207 milionů korun. Tržby společnosti se zvýšily o 3,8 procenta na 1,95 miliardy korun. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti.

 

Deichmann již na začátku roku uvedl, že loni prodal v ČR 3,72 milionu párů obuvi, otevřel sedm nových prodejen a devět jich zmodernizoval. "Rok 2015 byl pro nás dobrým rokem. V době, kdy obchod a celá obuvnická branže čelí velkým výzvám, můžeme být na tento vývoj hrdí," uvedl v únoru jednatel společnosti Karel Madzia.

Deichmann-obuv je dceřinou společností německého koncernu Deichmann-Schuhe Service, který vznikl v roce 1913 v Essenu. V Česku je od roku 2003, provozuje tu 110 prodejen. Firma je největším maloobchodníkem s obuví v Evropě. Ve 23 evropských zemích a v USA loni vzrostl hrubý obrat skupiny o 8,3 procenta na 5,3 miliardy eur (asi 143,1 miliardy korun). Skupina celosvětově prodala více než 172,3 milionu párů obuvi.

Mezi další velké prodejce obuvi v ČR patří mj. Baťa, Humanic či CCC.

Zdroj:čtk

Podobná témata
hospodářské výsledky, deichmann

Líbil se vám tento článek?
+0 / -0

Sdílejte článek na sociálních sítích
Odeslat článek e-mailem

Diskuze

V diskuzi zatím není žádný komentář. Buďte první, kdo bude komentovat.

Vstoupit do diskuze


Čti více
Ilustrační foto

České startupy se zaměřují na softwarová řešení

České takzvané startupy málokdy vyvíjejí produkty v klíčových technologiích, na nichž by v budoucnu mohl být postaven rozvoj české ekonomiky. Místo toho většina nabízí inovativní softwarová řešení.

Ilustrační foto

Bitevní letoun L-159 ještě neřekl poslední slovo, Aero Vodochody oprášilo po 13 letech montážní linku

Aero Vodochody na přelomu roku pošle do Iráku zcela nový letoun L-159, který 13 let už nevyrábělo.

Ilustrační foto

Dánský řetězec názorně předvedl, jak perfektně může fungovat byznys s prošlými potravinami

Možnost nakoupit za minimální ceny produkty, kterými pohrdli zákazníci supermarketů, uvádí v nadšení klientelu řetězce nového stylu Wefood v Kodani.

Portál Web4Trader používá cookies s cílem zajistit co možná nejlepší zážitek při návštěvě těchto webových stránek. Dalším užíváním těchto webových stránek vyjadřujete souhlas s umístěním souborů cookies na vašem počítači / zařízení. Více informací naleznete zde.